WAT ZIJN MICRO-INFLUENCERS?

Categories:

De interesse in influencer marketing is de afgelopen jaren gestaag gegroeid en steeds meer mensen proberen er nu meer van te begrijpen dan ooit tevoren.

Volgens eMarketer besloot 48 procent van de marketeers in 2017 hun budget voor influencer marketing te verhogen. En slechts vier procent had plannen om hun budget te verlagen.

Als u erover denkt een marketingcampagne voor influencers uit te voeren, kan dit een beetje beangstigend zijn:

• Hoe ontdek ik de juiste influencers?

• Wat is de beste manier om influencers te bereiken?

• Hoe ziet succes eruit?

In deze gids richten we ons alleen op micro-influencers. Een studie door Dr. Jonah Berger, auteur van Contagious, en de Keller Fay Group, definieert micro-influencers als individuen die in hun categorie werken of echt deskundig, gepassioneerd en authentiek zijn en worden gezien als een betrouwbare bron als het gaat om aanbevelingen voor wat te kopen.

www.nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/